Kasutustingimused

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi;
  • kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
  • maksja ja kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed;
  • muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave.

Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin.

 

ÜLDTINGIMUSED

  • Müügitingimused kehtivad Beebitare.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Beebitare OÜ (edaspidi Beebitare.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  • Beebitare.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
  • Beebitare.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Beebitare.ee veebilehel.

 

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

  • Beebitare.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
  • Beebitare.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Beebitare OÜ arvelduskontole.
  • Beebitare.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

HINNAD

  • Kõik Beebitare.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu. 
  • Beebitare.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. 

 

TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse lõplik hind, mille saab tasuda pangalingi või muu makseviisi kaudu.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul teate saatmisest. 
  • Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop pank) ning krediitkaardi kaudu.

 

KOHALETOIMETAMINE

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. NB! Kampaaniaperioodil võib olla tarne tavapärasest pikem. 
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul

     Valida saab erinevate teenusepakkujate ja transpordiviiside vahel:

  1. Omniva pakiautomaat - hind 2.59€ / Alates 50€ ostust TASUTA!
  2. DPD pakiautomaat - hind 2.99€ / Alates 50€ ostust TASUTA!
  3. Itella SmartPOST pakiautomaat - hind 3.49€ / Alates 100€ ostust TASUTA!
  4. DPD kuller - hind 5.90€

 

TAGASTAMISÕIGUS

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Hügieenilistel kaalutlustel me ei või kahjuks aktsepteerida pakendist välja võetud luttide, aluspesu, ujumis- ja päevitusriiete, sukkpükste ega sokkide tagastamist.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada müügilepingust taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@beebitare.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arvelduskontole 14 päeva jooksul taganemisteate saamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata, kahjustamata, puhas ning koos kauba külge kinnitatud etikettide ja siltidega, mis on kahjustamata. 
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

  • Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@beebitare.ee või helistada telefonil: +372 5858 9416.
  • Beebitare.ee ei vastuta: 
    • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
    • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
    • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab Veebipood, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@beebitare.ee või helistada telefonil: +372 5858 9416
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
  • Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

PRIVAATSUS

  • Beebitare.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Beebitare.ee-le enda isikuandmete töötlemiseks.
  • Beebitare.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.



ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

E-poe Beebitare.ee isikuandmete vastutav töötleja on Beebitare OÜ, registrikood 14958882, asukohaga Jõe tee 13, Liikva 76921, Harjumaa, telefon +372 5858 9416 ja e-post info@beebitare.ee.

 

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi;
  • kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
  • maksja ja kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed;
  • muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave.

Küpsiste kasutamise ja salvestamise kohta saate lähemalt lugeda siit lehelt.

 

Millisel eesmärgil isikuandmeid töödeldakse?

  • Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine). 
  • Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. 
  • Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. 
  • Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. 
  • Isikuandmeid nagu e-posti aadress, telefoninumber, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (klienditugi). 
  • E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks. 

 

Isikuandmete edastamine volitatud töötlejatele

Kaupmees hoiab kliendi isikuandmeid, mis on talle teatavaks saanud kasutajakonto registreerimise ja kasutamise käigus, saladuses ning avaldab neid kolmandatele osapooltele üksnes kliendi nõusolekul, v.a. kui andmete avaldamise kohustus või õigus tuleneb õigusaktidest. E-poe kasutaja nõustub sellega, et kaupmehel on õigus kliendile sobivate teenuste osutamiseks töödelda tema andmeid, sh edastada kliendi andmeid isikutele, kes on seotud kaupmehe poolt kliendile teenuse osutamisega. Nimekiri volitatud töötlejatest:

Tarnijad - tellimuste edastamiseks kliendini:

  • DPD
  • Itella Smartpost
  • Omniva

 

Maksevahendajad - tellimuste eest tasumiseks

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • LHV
  • Coop pank
  • Paysera (krediitkaardimaksed)

 

Statistika kogumine - info kogumine e-poe kasutajakogemuse paremaks muutmise eesmärgil:

  • Google Analytics
  • Facebook
  • Instagram

 

Turvalisus ja andmetele ligipääs

E-pood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine e-poe volitatud töötlejatele - isikuandmete töötlemine toimub e-poe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejad on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

 

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta e-poe kontohalduses.

 

Säilitamine

E-poe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. 

Kui e-poes on ost sooritatud külalisena (ilma kasutajakontota), säilitatakse isikustatud ostuajalugu kolm aastat. 

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat). 

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

 

Kustutamine

E-poodi salvestatud isikuandmed koos kasutajakontoga saab kustutada e-poe kontohalduses.

Muude isikuandmete kustutamise kohta saate päringu esitada e-posti info@beebitare.ee kaudu. Andmete kustutamise taotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning vajadusel täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

 

Otseturustusteated

E-posti aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja päises vastav viide või võtta ühendust klienditoega. 

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise kohta, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes, igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel. 

 

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee), Tarbijakaitse komisjon ja ODR platvorm.

Copyright © BEEBITARE OÜ